1. Kérjük, töltse ki a megrendelőlapot, és küldje el, a megjegyzés rovatban feltüntetve a kiszerelést.

  2. Kérjük, olyan email címet adjon meg, ahová a .pdf formátumú számlánkat megküldhetjük.

  3. Az átvevőnél lehetőleg mobil számot adjon meg, melyre a Posta az értesítést el tudja küldeni.

  4. Rendelés, szállítás menete időrendben: leadástól számított kb. 5 munkanap
         1.ütem: rendelése beérkezése; 2. ütem: gyártás, összekészítés;  3. ütem: emailben jelezzük a megrendelőnek a posta által megadott várható érkezést 4. ütem: a Posta érte jön, és viszi a megrendelőhöz.
  5. A Posta rendelkezik az átvevő nevével és telefonszámával, és jeleznie kell, mikor szállítja ki a megadott címre az árut. /telefonon, vagy SMS -ben. / Ekkor kérheti az esetleges másnapi kiszállítást.

  6. Amikor az áru megérkezik, kérjük, az átvételnél ellenőrizze le a raklap oldalán található címkét, hogy ténylegesen az Ön által rendelt árut rakodták-e le. Emailben küldjük a számlát, Kérjük, hogy nyomtassa ki, és papír alapon őrizze meg. Cégünk az adott számlát nem postázza. A számla a hatályos törvényeknek megfelel, aláírás és bélyegző nélkül is hiteles. Kérésére küldünk szállítólevelet is, ha a bevételezéshez szükséges, amíg a szla odaér. Természetesen, ha Postai úton is szeretne számlát kapni, kérjük  jelezze a megrendelőlapon, és küldünk.

  7. Kérjük időben adja le rendelését, mivel csúszások a posta esetleges leterheltsége miatt előfordulhatnak. Amikor az áru elindult, emailben jelezzük Önnek a várható érkezés idejét.
  8. Kérjük, jelezze az esetleges több napos késést, és az MPL nyomkövetés szolgáltatásával, megnézzük hol tart  áruja, és visszajelzünk.

Köszönjük szépen hogy minket választott!

 

Útkáli környezetbarát jégoldó megrendelő űrlap